Eerste dagen in Thailand - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Rachel Hoorn - WaarBenJij.nu Eerste dagen in Thailand - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Rachel Hoorn - WaarBenJij.nu

Eerste dagen in Thailand

Door: Rachel

Blijf op de hoogte en volg Rachel

29 Oktober 2014 | Thailand, Krabi

Hoi allemaal,

Hier een verhaaltje over mijn eerste dagen, oké eerste twee dagen in Thailand. Maar eerst het afscheidsfeestje wat ontzettend leuk was maar ook heel gek... Bedankt iedereen dat jullie zo zo lief voor me zijn ☺️☺️ En toen Schiphol, laten we het daar maar niet meer over hebben ;) Ik zag er zo tegen op om te gaan omdat ik het zooo spannend vond en iedereen zo ga missen. In het vliegtuig amper slapen van de spanning haha.

Maargoed, toen ik de vlucht overleefd had en veilig door de douane was voelde t al een stuk beter. Vanaf het vliegveld nam ik de public bus waardoor ik lekker veel bekijks had; zo'n gekke witte backpacker in de bus.. En na even zoeken had ik ook mij hostel gevonden wat voor hostel begrippen echt heel mooi was! En toen kwam de grap; ik raakte aan de praat met een meisje en vertelde haar dat ik uit Nederland kom, waarop zij zei dat haar beste vriendin in Hoorn woont (hoe toevallig). Haar beste vriendin ken ik niet maar haar huisgenootje wel... Ze bleek twee maanden in hoorn gewoond te hebben en we hadden dus meteen een leuk praatje. Tara heet ze en ze had net een ander meisje uit het hostel ontmoet 'Isabelle'. Ze zouden de volgende dag naar Krabi vliegen en vroegen of ik mee ging.

En spontane acties zijn vaak t leukst dus 's ochtends om 6 uur zaten we in t vliegtuig naar Krabi. Die meiden hadden al een hotel geboekt maar dat was voor twee personen, we vroegen daar of we er ook met zijn drieën konden slapen en dat was prima. Dus nu liggen we met zijn drieën in een kingsize bed haha. Van te voren had ik niet bedacht dat ik de eerste avond al mensen zou ontmoet en daar ook mee zou verder reizen, super leuk! Ik was al een keer in Krabi geweest maar het is hier zo mooi en fijn dat het totaal niet erg is om hier weer te zijn. Gister hebben we de hele dag op het strand gelegen en naar de onwijs mooie zonsondergang gekeken. En vandaag (woensdag) hebben we een eilandentour gedaan met een speedboot wat echt heel tof was! Zonnetje, mooie stranden en heel veel aardige mensen waaronder een Canadees stel die ik my older friends mag noemen om mijn ouders gerust te stellen haha! Morgen gaan we eten met het Canadese stel, heel grappig zij zijn rond de zestig maar we hebben de leukste gesprekken met ze en het klikt hartstikke. Jullie horen het al, ik vermaak me prima hier ;-)

Dikke kus Rachel

  • 29 Oktober 2014 - 16:49

    Reina:

    zie je!! Alles komt goed lieverd. kussie

  • 29 Oktober 2014 - 16:52

    Maartje & Chris:

    Wat leuk dat je direct leuke meiden hebt ontmoet! Kon ook niet anders ;) wij stappen zo het vliegtuig in! XXX

  • 29 Oktober 2014 - 17:50

    Annemiek:

    Klinkt allemaal erg goed! Leuk dat je meteen al meiden hebt ontmoet :)

  • 29 Oktober 2014 - 19:34

    Opa En Oma Van Hoorn:

    Leuk dat we zo met je mee kunnen reizen kus van ons.

  • 30 Oktober 2014 - 09:30

    Sophie:

    Lieverd!! Wat een heerlijk verhaal!!
    Ben blij dat het zo goed gaat.
    Ik mis je xx

  • 31 Oktober 2014 - 10:13

    Werner:

    Hi Rachel, niets leuker dan spontaan andere dingen doen dan je van plan was. Geniet ervan en blijf dit vooral zo doen, zolang we maar een beetje weten waar je uithangt

  • 06 November 2014 - 10:10

    Opa & Oma Schenk.:

    Ik heb je foto"s gezien allemaal prachtig .
    groetjes Opa & Oma Schenk.***

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Krabi

Backpacken door Azië

Recente Reisverslagen:

24 Februari 2015

Halong bay

25 Januari 2015

Mijn eerste stappen in Vietnam

24 December 2014

In love with Laos

14 December 2014

Luang Prabang

01 December 2014

The Gibbon Experience
Rachel

Actief sinds 29 Okt. 2014
Verslag gelezen: 344
Totaal aantal bezoekers 6766

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2014 - 26 Juni 2014

Backpacken door Azië

Landen bezocht: